Super trött

Gud fy fan vad trött jag är!!!
Somna inte förrän 12 inatt...det är alldeles för sent för lilla mig!

Men usch en hel 4 dagars arbetsvecka framför mig!..
Det sköna är ju att man snart har semester iaf!!!!

Såg en jävligt skön film igår

Eller nej jag såg 2 st.. första var


image48


The Forbidden Kingdom Handlar om en kille som drömmer om att bli bra på kung fu (Michael Angarano tredje från vänster).
Hans dröm går i uppfyllelse när han får tag på en gammal magisk stav.
Och resan till att rädda det land han har kommit till.
Hyfsat skön rulle!!!




Den andra filmen jag såg var:


image49


Och det måste vara den bästa filmen med dessa 2...
Den handlar om att Diaz och Kutcher träffas i Las Vegas och råkar gifta sig på fyllan.
Dom säger att dom ska separera dagen efter men då vinner Kutcher 3 millioner $.
Och dom går till en domstol som säger att dom måste bo ihop och försöka få sitt äktenskap att funka
i minst 6 mån innan dom får separera och då så klart dela  på pengarna.
Det är hur kul som helst att se ett par som verkligen förstör för varandra hela tiden.



"rörelse"


Mvh robin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0