Du är vardagsmat åt lejonen!

Fan imorgon åker man på semester...ska bli så jävla roligt att göra det iaf! slippa sitta hemma hela djävla tiden!
Finns ju dom som kan åka utomlands eller åka på festivaler.
Och så finns det dom som har tagit sig vatten över huvudet och skaffat ihop för mycket räkningar som man  måste sitta och betala av.
Sen finns det ju dom som följer med sina föräldrar...men hur kul är det när man i 20 års åldern att följa föräldrarnas direktiv?

Nej men jag tror jag är halvt nöjd med den jag är och det jag har!
Finns ju några saker man vill ha men aldrig kommer att få! Varför är det så? Borde inte alla få samma chans att ha amma saker?
men kan kanske jag då ha missat mina chanser? vissa synliga och andra inte...

Nu verkade som att Elfa drog sig ut ur våran semester plan!!! Vi skulle åka imorgon bitti!? HUR SMART ÄR MAN DÅ!
Att den skjuts vi skulle ha ner drog sig ur! Eller semestern förstörs ju bara för sofie och mig! Dennis och Dexter och Matte kan nog fortfarande åka! Men vi får nog sitta hemma!! Fan vad allt ska skita sig hela tiden....om vi ändå hade gjort som vi sagt från början! Att vi åker till Öland! Då hade inte detta varit något problem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0