Våga?

Det du måste göra är ju att våga? Utan risker är livet tråkigt. Tänker du efter så tar du risker varje dag utan att tänka på dom. Det är bara när du tänker på riskerna som du funderar på konsekvenserna. Släpp bara taget och ramla så ska du se att det kommer finnas någon som fångar dig. Kanske inte den du anar att det skulle vara men det kommer defenetivt finnas någon där för dig.


NU är det dax att gå till jobbet och slita häcken av sig till 8 ikväll eller något.
Det är inte kul kan jag lova er att vakna med huvudvärk varje morgon för att man ska till ett jävla skitjobb...
men dax att byta jobb så fort jag får körkort.
vilket inte är så lång tid kvar till!


Börjar lyssna på ljudböcker på jobbet med. Började med "Da vinci koden" av Dan Brown
Gick vidare till "Gåtornas Palats" av Dan Brown
och nu är jag i slutet av "I Cirkelns Mitt" av Dan Brown la också in "Änglar och Demoner" av Dan Brown
så då har man ju iaf hört hans böcker.

Sen blir det några mer efter det.

Dagen´s Länk:http://www.youtube.com/watch?v=QZYbf47tJss


"Periculum in mora" - Det är farligt att vänta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0