Får inte somna tjurig???

Va fan... är det så svårt att inse att mitt jobb är krävande? att jag är trött när jag kommer hem och du tror jag är någon superman som klarar av att springa hit o dit?
Jag sitter ner max 1 timme om dagen... som igår? då hade jag bara jobbat i11 timmar!? Och du suckar när jag håller på att somna vid halv 10? förstår inte... du säger att du har krävande? vad? att gå på stan eller sitta hemma i 6-8 timmar? är det krävande? Att kunna sova till typ 8-9 varje dag är ju en gudagåva!?
Men men nog om det...
nu måste jag typ börja göra frukost, ta en kopp kaffe, gå ut o röka på balkongen sen på med skorna och ner till skjutsen jobba i 6 timmar idag :D :D :D: D YES!!!! sen hem till systemet, träffa dagge och sen ta några öl!
Ha en bra helg allihop!

Kram


Kommentarer
Postat av: Samme

Tack så mycket. Var roligt att höra någon upptäcktden. =)

2008-07-23 @ 06:37:56
URL: http://leumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0