Änglar o Demoner

Jo vad  ska man säga om helgens bravader då. Att det var väldigt roligt.
Men det jag inte fattar är hur någon blir så arg på någon man inte ens känner. Jag ska berätta vad som hände,

Alla sitter ute hos Catti på landet och har det jätte trevligt. Det är väl ungefär 20-30 pers där.
Alla är lika trevliga mot varandra och alla kommer bra överens. Sen så sätter jag mig ner vid ett bord och killarna runt bordet var i 17 års åldern. Dom satt och pratade om bilar, Vilka som är bäst. Då de frågar mig så säger jag saab. Hmm detta skulle jag då inte gjort då det visade sig att de var bönder. Jag nämnde lite snabbt att man iaf inte kunde ha en fjortis volvo. Och att det är för vanligt bland folk som är mellan 18-22. Det finns inte i min värld bara. Kan finnas i eran men inte min. Hmm iaf... så började en av dessa killar brusa upp ordentligt pga att jag sa fjortis. Han tog åt sig hårt.
Han började kalla mig en massa roliga saker. Men jag tog inte åt mig. Istället så blev jag som en spegel.. allt dumt han sa åt mig och när jag inte blev arg så kände han sig ännu dummare och blev därför argare med.
Iaf slutade det med att han vill gå ner på gatan och slåss. Men jag följde inte med. Istället så tyckte jag vi kunde vara uppe vid stugan där det är upplyst. så man ser vart man slår om man skulle behöva det.
Men han vägrade och gick därifrån.


Lördag: Var det födelsedags Fest ute hos sofi i ljunga. Där var det inte lika mycket folk men desto trevligare..
Vi grillade och spelade spel. ända in till små timmarna.
Då var det dax att åka hem... hahaha det var ju lite fullt i bilen (Saab 9000 BTW) så Dagge och jag fick lägga oss i bagage luckan. Det var lite trångt och mysigt. Men kul hade vi iaf!


Söndag: Denna dag erbjöd bara bakis och städning och en jävla massa film.
Det skummaste med söndagen var nog vädret. först var det soligt sen regnigt.soligt.regnigt.soligt.regnigt.änglar.demoner....förstår ni?



Här kommer lite bilder från helgen:





Taget från balkongTaget från balkongen
Införskaffade detta i torsdagsEmil catti sofie jag och lisa...i bakgrunden martins bil
Master Martin and huncback DaggeHär är jag glad och trivs det syns verkligen
Ser lite kärlek bakom dom ögonen!?Här är han lite full.. men kolla nogrannt på vänster ögat (vårat vänster hans höger) det ser lite läskigt ut när man ser ögat.



Dagen´s Länk:http://www.snabbstart.com/film/efc8a0b21f


"Serva me, servabo te" - Rädda mig och jag kommer att rädda dig



Kram Robin

Kommentarer
Postat av: dexthaa

du får skicka över bilderna nån dag via msn.. kan ju vara en hel del roliga bilder:P

2008-07-30 @ 00:18:47
URL: http://dexthaa.bloogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0