Skönare morgon

Idag är det ju då onsdag. Det är fan en skön dag...mitten av veckan och allt sånt piss...
Idag ska jag på ultra ljud vid 10 tiden. Det ska bli intressant och sen ska det bli skönt att komma från jobbet ett litet tag på dagen sådär.
Se hur lång tid det tar att vara där uppe. Men det ska bli kul... fasen vad kallt det var att hoppa ut ur duschen imorse...fick ju panik för fan! Var tvungen att springa o kasta o lägga mig under täcket ett litet tag. Helt sjukt kallt.

Så längtar jag fram till  julafton.. Det ska bli så kul. Träffa alla kompisar och alla har det kul och är glada och alla är välkomna, Eller inte alla men ni förstår vad jag menar.
Idag kommer mina snus ta slut. Se hur vi kommer lösa den krisen.

"Är rädd och ensam
jag frågar mig själv är det något fel med mig?
jag behövre lite tid för mig själv för att hantera detta livet.
jag faller alltid, jag antar att det är guds sätt att få mig att be.

men något får mig att fortsätta
Jag gör det för drogen
Jag gör det för kärleken jag får från botten av flaskan"





Kommentarer
Postat av: Arlene

lycka till idag!!

2008-12-10 @ 10:54:05
URL: http://jamarl.blogg.se/
Postat av: Syrran

Älskar dig bror!! SKöt om dig, tänker på dig!!

2008-12-10 @ 15:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0