Måndag...

Dessa måndagar. Alltid lika sega att gå upp till. Man ligger i sin säng och bara hoppas på att kunna få ligga o dra sig i några minuter till. Bara några extra sköna minuter. Och tillslut så har man ju legat i sängen för länge så man nästan måste stressa sig upp och stressa i sig sin frukost för att sedan stressa sig iväg till jobbet.
Lite roligt. Hade man bara gått upp dom där 10 min innan så hade det gått jätte bra ju? Eller hade det de? Hade man lagt dom där 10 min på något annat så att man ändå måste stressa sedan? Inte en aning men det är en sak jag får lägga min näsa i. För nu måste jag ut i köket och förbereda lite mat till dagen. Sen borsta tänderna och sen börja knalla till mitt helt underbara jobb. INGET KUL! Vi kanske ska varsla så jag får vara beredd på att förlora mitt jobb.

Tänker på er mina underbara vänner /// Robin

Kommentarer
Postat av: Fröken Andersson

Måndag morgon = Sova (Y)

2008-12-08 @ 19:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0