Dålig fantasi...

Ett litet test bara !



1. Fullständigt namn?; Kjell Robin Sannie Hagström
2. Hur gammal är du?; 22 år
3. Vart bor du?; Norrköping
4. Bor tillsammans med?; Själv
5. Färg på ditt hus?; (Lägenhet): Röd
6. Hus eller lägenhet?; Lägenhet
7. När är du född?; 6 aug 1986
8. Klass?; Fpb3
9. Vilket år tar du studenten?; 2004
10. Något jobb?; ja
11. När gick du upp i morse?; 05:00

12. När ska du sova?; Runt 23.00 & 0.00
13. Duschat idag?; Näe
14. Kramat någon idag?; Näe
15. Pussat någon idag?; Näe
16. Vad har du ätit idag?; inget än
17. Dagens klädsel?; Arbetsbyxor och t-shirt
18: Vad är klockan nu?: 05:10
19. Dagens sötnos?; jag
20. Dagens roligaste?;Samme

Socialt:
21. Har du många vänner?; Jag har ett bra antal
22. Hur många har du kysst?; För många
23. Vem kramade du senast?; mamma
24. Är du omtyckt?: ja det hoppas jag
25. Hur många har varit otrogen mot dig? 1 som jag vet om
26 Har du pojk-/flickvän?; Nej
27. Har du varit kär i någon av dina kompisar?: Ja
28. Vem pratade du med i telefon senast?; Dennis
29. Vem fick du senast sms ifrån?; minna
30. När hade du sex senast?: förra veckan
31. Vem fikade du med senast?: Mor min
32. Vem flörtade med dig senast?`: Det var någon ful jävel på mattes fest
33. Har du blivit utnyttjad av en kompis?: ja

Favorit (just nu)
34. Dryck?; öl
35. Färg?; royalblue
36. BIl?: saab 9000
37. Stad?; rejmyre
38. Land?; Italien
39. Ämne i skolan?Matte
40. Människa?; mig själv

Senaste:
41. Personen du tänkte på?; Sofie
42. Personen du kysste?; Sofie
43. Gången du spydde?; i förrgår 
44- Gången du grät?; för länge sen
45. Pizzan du åt?; Vesuvio
46. Gången du var i Götborg?; 25 juli - 3 aug
47. Gången du var i stockholm?; för drygt 4 mån sen
48. Gången du var full?; i förrgår
49. Gången du var hög?; Aldrig ;O
50. Senaste gången du rökte?; igår kväll

Antingen eller:
51. Svart eller vitt?; Svart
52. Hund eller katt?; Hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa?; Mysa
54. Tv-spel eller datorspel?; Tv-spel
55. Singel eller upptagen?; Beror på
56. Hångla eller ha sex?; Umm, både samtidigt?
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead?; Inget av det
58. Ragga eller bli uppraggad?; Bli uppraggad, hehe
59. Big Brother eller Paradise hotel?; Paradise hotel
60. Blond eller svart hår?; svart hår
61. Har du blåa ögon eller bruna?; blåa
62. Choklad eller lakrits?; choklad
63. Göteborg eller Stockholm?; Götebörg
64. Högerhänt eller vänsterhänt?; Högerhänt
65. Coca cola eller fanta?; Cola
66. Pizza eller kebab?; Pizza
67. Randigt eller prickigt?; Randigt
68. Älska eller älskas?; Både
69. Leva eller dö?; Leva

Antal:
70. Personer du älskar?; Mina närmaste
71. Personer du hatar?; ett antal
72. Gånger  du varit full?;ska man kunna svara på den frågan ordentligt?
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period?; 4
74. Glassar du ätit på en dag?; 5-7 st kanske
75. Msn kontakter?: 137
76. Gånger du haft minnesluckor?; Hänt ett antal gånger
77. Gånger du varit hög?; Aldrig ;O
78. Personer du saknar just nu?; Dom som inte längre finns i min närhet så klart
79. Gånger ditt hjärta brustit?; det är några gånger

Vem:
80. Vill du kyssa nu?; Håller jag för mig själv
81. Ska du träffa imorgon?;kollegorna 
82. Sjöng du senast för?; Samme
83. Hade du senast en msn-konversation med?;Jennie
84. Spelade du tv-spel med senast?; Samme
85. Vill du ta med på resa nu?; Nån som gör mig glad
86. Vill du kasta en sten i huvudet på?; Håller jag nog för mig själv
87 . Förtjänar att dö?; Kan bara komma o tänka på 1 -2 st
88. Är söt?; Jag
89. Vill du sova jämsides med i natt?; Hemligt ^^

Vad:
90. Gör dig glad?; När jag lyckas med saker, vara med mina kompisar osv.
91. Gör dig ledsen?; Nån som sviker mig m.m.
92. Vill du helst göra nu?; Sova =)
93. Önskar du att du slapp göra?; Jobba
94. Vill du ha nu?; stor kopp kaffe
95. Önskar du dig i födelsedagspresent?; Är typ ett år kvar, så vet inte.
96. Längtar du till?; Återtfäffen men gamla klassen
97. Tycker du om dina betyg?; Mina betyg ska man inte ens tala om
98. En sak du ångrar i ditt liv?; Åkte in i fängelse
99. Är det bästa som hänt dig?;Min dotter så klart
100. är klockan nu?: 05:30


Kommentarer
Postat av: dexthaa

de måste ju ha tagit en vecka att fylla i fan.. tog listan.. ska oxå fylla i..

2008-08-11 @ 18:49:24
URL: http://dexthaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0