Söndag igen...

Dax för jobbet imorgon :( har verkligen inte lust.
Men måste gå måste ju ha pengarna.

Snart är det dax för skogsröjet...någon mer som ska dit så skriv!?
Jävlar vad kul det ska bli. Biljetterma hänger o väntar på mitt kylskåp.

Detta är banden som kommer:
Sabaton  -               
Backyard Babies -
Takida -                   
Dia Psalma -          
Neverstore -           
Hästpojken -           
Crazy Lixx -             
All ends -                
Avatar -                           
The animal five - 
La puma -                 



Caveman Blues
Burnt out Punks
Bam16
Lucius
Cosmic Collision
Push the Daisy
Alison Blaire
Nifters
Diamondback
Dawn of Silence




Det ska bli så underbart kul!!!!





Kommentarer
Postat av: RONNY

JAG SKA DIT! OCH DU SKA RÖJA MED OSS!

2008-08-17 @ 10:26:30
URL: http://xloove.blogspot.com
Postat av: OLLLÄÄ / joanna

Bam 16, det är min klasskompis band :D

o jag ska dit, om jag har råååååååd och om det finns biljetter daaaaaaaaah ^^

2008-08-17 @ 12:45:36
URL: http://sophisticatedlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0