Sista ordet innan jag dör...

Ställde frågan till mina kompisar igår vad deras sista mening skulle bli till mig om jag skulle dö.
Svaren var blandade:



Matte - "Det var inte meningen"
Dexter - "Förlåt visst inte att den var laddad"
Dennis - "Älskar dig, har du skrivit testamente?"
Dan - "Hälsa fan från mig"
Hägga - "Skål en sista gång"
Dagge - "Äntligen"
Sofie - "Du kommer alltid finnas i mitt hjärta"
Jimmy -"Stolt över dig som bror och älskar dig"
Lita - "Hälsa Robin att jag älskar honom, kommer sakna dig, du är bäst"
Elfa - "Robin, Du ska också dö" ???




Helvete också...klockan är sex och jag har inte lagt in någon musik eller gjort någon matlåda...PANIK!!! ALLA SPRING RUNT SOM TOKIGA HÖNS SKRIK....NÅGOT!!!!

" You´re love is lika prison wall, and it´s getting higher"

Kommentarer
Postat av: dexthaa

solid base - prison wall :P

2008-08-07 @ 18:54:10
URL: http://dexthaa.blogg.se/
Postat av: OLLLÄÄ / joanna

deet där vill ja med fråga :D

jag skulle säga till dig ;

det var kul o festa så länge det vara, o förbered en helvets jävla fest där uppe när resten av oss kommer :D

2008-08-13 @ 16:34:02
URL: http://sophisticatedlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0