Lördags tomhet FLYTTA?

Idag var sofie uppe och hämtade sakerna...känns tungt. men men blir nog bättre i framtiden.


Jag tror jag ska börja söka jobb i någon annan stad. flytta från norrköping! Fan vad skönt det skulle vara.
ska nog börja planera på det.
annars händer inte så mycket. ska in o beställa tid till uppkörningen igen.
blev lite ledsen när jag läste frågor och svar. men men...



haha tträffade den fjantigaste personen jag nånsin träffat igår...
Färsking kallades han.-och detvar han verkligen kan jag lova haha
det började med att han däckade i olaiparken, sen så skulle dom han vara med ta bussen hem. då så ramlade han några gånger på vägen ner. tog cyklar och kastade runt. så jag skällde ut honom och sa... va fan ska du hålla på att kasta runt cyklar kan du ju lika gärna börja slå sönder bilar och så... det är väl så jävla onödigt. det är ju någons cykel du har sönder lixom? Då blir han förbannad och hoppar upp på en bmw och sparkar sönder fram rutan. så jävla idiotiskt.
men men


Nu ska vi käka här.
ha det bra allihop

MVH Robin


Kommentarer
Postat av: OLLLÄÄ / joanna

färsking är den störta nörden ever !

han va säkert med tommy också, han va ju i folkparken också när jag slog tommy.. jävla äcklig fjant är färsking, o MYTOMAN hahaha :P

2008-08-16 @ 20:56:06
URL: http://sophisticatedlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0