jaha bröllop..

Då så ska man på bröllop idag. Har aldrig varit på ett förut. Ska bli lite spännande faktiskt.
Det är då min moster och hennes kusin eller något som gifter sig.
Har aldrig riktigt förstått innebörden med att gifta sig. Är det verkligen så nödvändigt att göra det? Att skriva ner kärleken på ett papper. Eller är det så att när man gift sig så är man verkligen varandras? Jag som trodde man var det redan när man blev tillsammans?
Fel av mig haha tjing fick ja ;)
Men men trött dag idag. Stod ju o spela rockband in på små timmarna.
Sen så är ju alex sjuk så får ju ta spårvagnen till stan... Det menas med att jag börjar få bråttom redan nu.
Hmm under helgen ska Samme eller Dexter få lära mig hur man lägger in länkar direkt från youtube eller hur man får lite musik i tillvaron.


Skrivit för mycket men det är bara för att när fingrarna väl fått upp en fart så går det ju bara undan då är det ju bara skriva precis vad man tänker för att det går snabbast så?
Men men nu ska jag dricka kaffe och hitta någon cool bild att lägga upp på sidan. Tror det blir en på dagge vi får se.



"In my heart will always be a place for you for all my life"



Dagen´s länk:http://www.apelsin.nu/classics/?url=inte_fan




Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag håller med dig lite, varför så bråttom liksom? Jag skulle bara vilja gifta mig när jag är mycket äldre, kanske runt 35-40 men då ska jag och pojkvännen varit tillsammans väääldigt länge!

2008-08-08 @ 05:50:23
URL: http://runeskjold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0