Helgens hårda liv

Allt började med hårdkrök i fredags och jag, Dennis och Samme blev enormt fulla. Vilket jag och Samme sedan på lördagen fick erfara i form av världens baksmälla. Men nog om sprit och så

Måste säga tack till Samme som hjälpt mig med otaliga saker denna helg.

och jag kommer sno din tavla någon dag!

Fan denna dag så kommer det bli skillnad på min blogg. Då Samme ska sätta sig och pixla lite med den. Pixla.? vad fan är det... aja det låter som man fixar typ så det får stå kvar.




Gud vad gott det är med kaffe när man är lite seg!!!



Lite väl fulla va?



" Man ska inte tänka.. då blir allting fel, allt går åt helvete.. "





Dagens Länk:http://www.snabbstart.com/film/c5e3ad86ca

Kommentarer
Postat av: Leumas

sorry fan...var uppe och umgicks me ronja och hade inte mobilen med mig...men om du har tid idag (tisdag) efter jobbet? pussis

2008-08-05 @ 03:23:37
URL: http://leumas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det där var äckligt

2008-08-28 @ 21:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0