Fan ingen musik!?

VAD i helvete!?


Har ju nästan ingen bra musik på datorn just nu... helt tomt. samma låtar om och om och om och om igen!
Börjar faktiskt bli lite jobbigt.
Ska fan sätta mig efter jobbet och ladda ner en jävla massa låtar.

Hmm lite Saga, Rock, Metal , allt alltså.. det är ju det som är så jävla bra med mig. Att jag verkligen försöker lyssna på all musik. Men en del musik är ju helt "olyssningsbart" Typ RnB och Hiphop...det går bara inte lyssna på skiten! Det är verkligen skit.... hatar det!!!!
men men en till sak som suger är ju "Indiepop" va fan? behåll det i indien eller något vi vill inte ha det här!
Men men sorry för dom kompisar som tar illa upp nu när jag skriver så. Men det är bara bita ihop! för alla kan ju inte ha samma smak? Och bara för att jävlas så kan ni väl lyssna på sån musik när jag kommer till er som hämnd?`aja
aja.
Sofie har börjat skriva blogg med!

kommer inte ihåg vad hon heter bara

Elfa



Lilla Elfa då? däckat inne på toaletten 20 över 11 haha





Dagens Länk:http://www.skogsrojet.se

Kommentarer
Postat av: dexthaa

INDIEPOP 4 LIFE! haha

2008-08-05 @ 18:16:36
URL: http://dexthaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0