Death on wednesday

Tjoho...
jaha går dagen var ju rolig.
Började med att på jobbet så fick jag jobba precis previd en stor finne....Som inte kan ha duschat på 2-3 veckor. Det stank så man mådde illa. men vad gör man ska man klaga på
honom? Nej så jag höll ut i stanken iaf.
Blev lite illamående några gånger så fick gå ut i friska luften.



Sen så var det dax att möta upp Lisa hon skulle ju nämligen tatuera sig och jag lovade att ställa upp som stöd.
Att se henne så nervös var lite roligt fast sen när dom började tatuera så tog hon det jätte bra.. iaf utåt sett.
Jätte stolt över dig. Sen blev det hem och såg på "the Benchwarmers" kan man se den filmen för mycket eller? tror fan inte det.

Snart är det dax för skogsröjet det ska bli så jävla kul!!!
kan knappt bärga mig!!!

Men men måste springa til jobbet med vi hörs allihop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0